Botox Constanta

Ridurile îţi dau bătăi de cap? Soluţii există! Vino in Constanta la clinica estetica Zelloon Beauty Clinic pentru tratament cu botox

Indiferent de vârsta, poţi recurge la una dintre cele mai simple proceduri de atenuare a ridurilor: tratamentul cu Toxina botulinică de tip A, cunoscută sub denumirea comercială de Botox.

Conform CSID:

Toxina botulinică de tip A, cunoscută şi sub denumirea comercială de Botox, este o substanţă derivată a bacteriei Clostridium Botulinum. Când este injectată în muşchi, toxina botulinică are un efect local.

Această blochează temporar transmiterea impulsurilor nervoase de la nervii faciali către muşchii din zona în care a fost injectată. Muşchii faciali se relaxează, iar mişcările de expresie nu mai scot în evidenţă ridurile.

Botoxul este un tratament cosmetic ce se poate folosi în tratarea ridurilor fine cât şi a celor profunde. Se poate folosi în cazul persoanelor cu vârste cuprinse între 18 şi 65 de ani. Toxina botulinică blochează transmiterea impulsurilor nervoase către muşchii faciali din zona în care a fost injectată. Reduce astfel temporar contracţiile muşchilor faciali ce cauzează producerea ridurilor.

S-a demonstrat că este un tratament eficient şi sigur care poate reduce ridurile de expresie, din această cauza devenind din ce în ce mai popular. “Botoxul este o soluţie care a revoluţionat chirurgia estetică. Odată cu folosirea botoxului şi a acidului hialuronic, operaţiile de lifting aproape că au dispărut”, spune medicul Dragoş Zamfirescu.

Cum pot face un tratament cu Botox?

Numai un medic îţi poate spune dacă poţi face sau nu un tratament cu Toxina Botulinică. Înainte de a începe tratamentul este necesar să îi spui medicului care sunt problemele tale de sănătate, în special cele care afectează musculatura sau nervii. De asemenea, trebuie să specifici dacă alăptezi sau dacă intenţionezi să rămâi însărcinată.

Procedura de injectare cu Botox

Medicul îţi va face câteva injecţii cu această substanţă direct în muşchii din zonele afectate de riduri. Înainte de a face injecţiile, acesta va stabili care sunt zonele ce pot fi injectate evaluând în funcţie de structura fetei tale şi de mobilitatea muşchilor faciali. Întreagă procedură durează în jur de 10 minute. Sunt necesare de la 4 la 10 injecţii în funcţie de zona tratată.

Acul cu care se realizează injecţiile este foarte fin, iar disconfortul este minim. Nu este necesară anestezia. Uneori se aplică o cremă cu efect uşor anestezic.

După injectarea cu botox

Vei putea observa o ameliorare a ridurilor după 3 până la 7 zile, iar efectul poate dura până la 4-6 luni. Rezultatele pot varia. După o anumită perioada de timp, ridurile vor redeveni vizibile, după ce efectele toxinei botulinice vor dispărea. “Nu trebuie să masezi imediat după injectare, pentru că substanţa difuzează”, recomandă medicul Dragoş Zamfirescu.

Cât de des se pot face injecţiile cu Botox?

Poţi repetă injecţiile cu Botox o dată la patru luni. Datorită tratamentelor repetate, musculatura poate deveni mai fermă, iar rezultatele vor dura o perioada mai lungă de timp.

Posibile efecte secundare:

• dureri de cap
  • simptome asemănătoare celor gripale
  • efectul de “căderea pleoapei”
  • greaţă
  • vedere în ceaţă
  • mişcări uşoare necontrolate ale ochiului
  • dureri faciale
  • înroşirea zonei injectate

Precauţii şi contraindicaţii in cazul Botoxului

Nu este recomandată folosirea Botoxului dacă:

• ai o infecţie în zona în care ar trebui să fii injectată
  • eşti alergică la oricare dintre ingrediente
  • eşti însărcinată sau crezi ai putea fi
  • ai afecţiuni neurologice (ex. Miastenia Gravis).

Sunt şi anumite medicamente şi substanţe care pot reacţiona cu Toxina botulinica, cum ar fi anumite antibiotice. Este important să îi menţionezi medicului dacă urmezi vreun tratament medicamentos.

Copyright 2018 © Zelloon Beauty Clinic Constanta. Toate drepturile rezervate.
Designed with by DesignMe.ro